بهترین برندهای شکلات در جهان: معرفی 35 برند معروف شکلات دنیا

شکلات یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین خوراکی‌ها در جهان است و صنعت شکلات، بازاری پررونق با طیف وسیعی از برندها و محصولات برای انتخاب دارد؛ از شکلات‌های شیری کلاسیک گرفته تا ترافل‌های لوکس و شکلات‌های دست‌ساز. برندهای معروف شکلات دنیا آنقدر زیاد هستند که احتمالا نام خیلی از آنها به گوشتان نخورده است. با این حال از برندهای معروف شکلات خارجی در ایران می‌توان به نستله، مارس، کیت کت و نوتلا اشاره کرد که اکثرا با آنها آشنا هستیم.  در ادامه این مطلب بلاگ  احیل و خشکبار آجیل چی تصمیم داریم به معرفی بهترین برندهای شکلات در جهان بپردازیم و در عین شناخت مارک شکلات های معروف ببینیم اصلا بهترین شکلات دنیا مال کدام کشور است؟!

معرفی بهترین برندهای شکلات در جهان

چه در حال جشن گرفتن یک مناسبت خاص هستید و چه می‌خواهید به عشق خود هدیه‌ای خاص بدهید، بی‌شک شکلات یکی از بهترین انتخاب‌ها است. شکلات شادی‌آور است، عشق را نشان می‌دهد، پیوندها را محکم‌تر می‌کند و اصلا هر چه از جذابیت‌ها و اثرات آن بگوییم، کم گفته‌ایم! اما برندهای معروف شکلات دنیا کدامند؟ در ادامه این مطلب به معرفی 36 برند برتر شکلات جهان پرداخته‌ایم که همگی بسته‌بندی‌های خلاقانه و طعم‌های عالی دارند. این شما و این بهترین برندهای شکلات در جهان!

( شما می توانید برای مشاهده قیمت و خرید آنلاین آجیل و خرید اینترنتی خشکبار به شعب فیزیکی یا فروشگاه اینترنتی آجیل چی مراجعه نمایید.

برندهای برتر شکلات دنیا

1. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات فررو روشر (Ferrero Rocher)

فررو یک شرکت ایتالیایی شکلات‌سازی است که در سال 1946 توسط پیترو فررو تاسیس شد. این شرکت به خاطر تولید محصولات شکلات لوکس از جمله شکلات‌های فررو راچر (Ferrero Rocher)، ترافل‌های شکلاتی فندقی با ویفر ترد در میان آن و شکلات‌های Kinder Surprise که در واقع تخم مرغ شکلاتی با اسباب‌بازی در وسط آن است، شناخته می‌شود. شرکت فررو مالک برندهای معروف شکلات دیگری مانند Tic Tac و Mon Chéri نیز هست.

( برای مشاهده قیمت شکلات و سفارش شکلات کادویی به فروشگاه اینترنتی آجیل چی مشهد مراجعه نمایید)

معرفی شکلات فررو روشر (Ferrero Rocher)

2. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات پاچی (Patchi)

پچی (پاچی یا پاتچی) به عنوان یکی از بهترین برندهایِ شکلات در جهان شناخته می‌شود که به دلیل ترکیبات منحصربفرد و طعم بی‌نظیر آن شناخته می‌شود. برند پاچی فعالیت خود را از سال 1974 در لبنان شروع کرد و به خاطر بسته‌بندی‌های شیک و دست‌ساز، استفاده از کاکائوی خالص، طعم‌های متنوع و غیره مشهور شده است. تعهد به کیفیت و زیبایی باعث شده پاچی یکی از برندهای معروف شکلات دنیا باشد.

(از 26 فایده فوق العاده دانه کنجد مطلعید؟ حتما مطلب خواص دانه کنجد و تاثیرش بر زیبایی و سلامتی را بخوانید)

معرفی شکلات پاچی (Patchi)

3. برندهای معروف شکلات: شکلات گیراردلی (Domingo Ghirardelli)

گیراردلی یک شرکت آمریکایی شکلات‌سازی است که در سال 1852 توسط دومینگو گیراردلی تاسیس شد. این شرکت به خاطر شکلات‌های باکیفیت و محصولات شکلاتی متنوع از جمله شکلات تخته‌ای و آجیل با روکش شکلات مشهور است.

وقتی صحبت از تنوع به میان می‌آید، گیراردلی یکی از بهترین‌ها است. انواع شکلات‌های گیراردلی را می‌توانید از طعم شیری کلاسیک تا شکلات‌های تلخ 92 درصد تهیه کنید. محصولات شکلاتی این برند خیلی نرم یا شیرین نیست و مقدار مناسبی شیرینی دارد. شکلات‌های تخته‌ای این نمونه از بهترین برندهای شکلات در جهان نیز بسیار ترد و خوشمزه است.

(جهت مشاهده قیمت انواع آجیل از جمله قیمت آجیل خام و قیمت آجیل شیرین به فروشگاه آجیل خشکبار آجیل چی مراجعه نمایید.)

معرفی شکلات گیراردلی (Domingo Ghirardelli)

4. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات گیلیان (Guylian)

گیلیان یک شرکت بلژیکی است که در سال 1967 توسط گای فوبرت تاسیس شد. این شرکت به خاطر محصولات شکلاتی لوکس خود از جمله شکلات‌هایی به شکل صدف دریایی مشهور شده و یکی از بهترین برندهایِ شکلات در جهان شناخته می‌شود.

برند گایلیان یکی از پرفروش‌ترین برندهای معروف شکلات دنیا است که در بیش از 100 کشور مختلف موجود است. این برند علاوه بر شکلات‌های صدف دریایی معروف، ترافل و شکلات بدون شکر در طعم‌های مختلف قهوه یا کارامل آناناس نیز تولید می‌کند.

( برای اطلاع از 19 فایده اعجاب انگیز برگه زردآلو بر سلامتی حتما مطلب خواص قیسی را بخوانید!)

معرفی شکلات گیلیان (Guylian) برترین شکلات جهان

5. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات مارس (Mars)

مارس یک شرکت غذایی آمریکایی چندملیتی است که در سال 1911 توسط فرانکلین کلارنس مارس تاسیس شد. این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات شکلاتی مانند شکلات تخته‌ای، شکلات میوه‌ای، شکلات با مغز آجیل و غیره تولید می‌کند. محبوب‌ترین و معروف‌ترین برندهای معروف شکلات مارس شامل M&M و Mars Bar می‌شود. اصلی‌ترین دلیلی که شکلات مارس یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان است، کیفیت آن است.

( برای مشاهده قیمت انواع خشکبار و سفارش خرید توت خشک و خرید کشمش با کیفیت سری به فروشگاه اینترنتی آجیل چی اصل مشهد بزنید)

معرفی شکلات مارس (Mars)

6. برندهای معروف شکلات دنیا: شکلات Flying Noir

یکی دیگر از بهترین برندهای شکلات در جهان که احتمالا کمتر نام آن به گوشتان خورده است، شکلات Flying Noir است. شکلات‌هایی طراحی شده توسط Karen Urbanek که به عنوان یکی از بهترین شکلات‌سازها در آمریکا شناخته می‌شود.

بسته‌بندی این برند برتر شکلات جهان بسیار فریبنده و جذاب است و ترافل‌ها با مواد کاملا طبیعی، تازه و ارگانیک تهیه می‌شوند و به صورت دست‌ساز ساخته می‌شوند. این شکلات‌ها به همان اندازه که زیبا هستند، خوشمزه نیز هستند. ترافل‌های Flying Noir طعمی جدید دارد و می‌توانید تعادل خوبی بین طعم شکلات و طعم‌دهنده‌ها را احساس کنید.

مطالعه بیشتر:
خواص بادام هندی:معرفی فواید بی نظیر بادام هندی + عکس

( برای اطلاع از 19 فایده شگفت انگیز دانه چیا بر سلامتی و لاغری حتما مطلب خواص دانه چیا را مطالعه نمایید)

معرفی شکلات Flying Noir بهترین شکلات چهان

7. بهترین برندهایِ شکلات در جهان: شکلات کدبری (Cadbury)

کدبری یک شرکت شکلات‌سازی بریتانیایی است که در سال 1824 توسط جان کدبری تاسیس شد. این شرکت به خاطر محصولات متنوع شکلاتی از جمله شکلات‌های تخته‌ای، میوه‌ای و آجیلی شناخته شده است.

کدبری با بیش از 200 سال سابقه‌ی فعالیت یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان است و همچنان نیز فعالیت می‌کند. احتمالا شکلات‌های کدبری را از تخم‌مرغ‌های معروف Cadbury Creme Eggs بشناسید. این محصول تخم‌مرغی شکل حاوی چوسته‌ی شکلات شیری با مرکز فوندانت نرم است که در دهان ذوب می‌شود.

( جهت مشاهده قیمت سوغات و خرید انواع سوغات از جمله خرید  زعفران و خرید زرشک به فروشگاه آجیل خشکبار آجیل چی مراجعه نمایید.)

معرفی شکلات کدبری (Cadbury)

8. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات Esthechoc

بهترین و سالم‌ترین شکلات‌های تلخ، شکلات‌هایی با حداقل 90 درصد مواد جامد کاکائو هستند. با این حال اغلب پیدا کردن شکلات‌های تلخ بالای 90 درصد با کیفیت و طعم عالی کار آسانی نیست. مگر اینکه سراغ برند Esthechoc بروید.

شکلات Esthechoc به عنوان برند شکلات پیشگام است که به خاطر ترکیب لذت با فواید سلامتی شناخته می‌شود. این شکلات‌ها حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی به ویژه آستاگزانتین و غلظت بالایی از پلی‌فنول‌های کاکائو هستند که به دلیل خواص ضد پیری شناخته شده‌اند. این مواد با کاهش التهاب و افزایش درخشندگی پوست همراه هستند. Esthechoc به عنوان یکی از بهترین برندهایِ شکلات در جهان و یک برند انقلابی در دنیای شکلات‌های درجه یک است.

(برای آشنایی با فواید بی نظیر هل و تاثیرش بر سلامتی بدن مطلب خواص هل را بخوانید)

معرفی شکلات Esthechoc

9. برندهای معروف شکلات خارجی: شکلات Droste

Droste یک برند افسانه‌ای شکلات از کشور هلند است که به دلیل تاریخچه‌ی غنی و سنت کلاسیک شکلات‌سازی اروپایی مشهور است. این برند در سال 1863 تاسیس شده و به خاطر شکلات‌های شیری نرم و مخملی و پودر کاکائو شناخته شده است.

بعلاوه یکی دیگر از دلایل قرار گرفتن Droste در لیست بهترین برندهای شکلات در جهان، پاستیل‌های کوچک و گرد این کارخانه‌ی شکلات‌سازی است که به سادگی در دهان ذوب شده و طعمی لذیذ و خوشمزه دارد. تعهد Droste به مواد اولیه باکیفیت و دستورالعمل‌های سنتی، شهرت ماندگاری برای آن آورده است و آن را یکی از شکلات های خارجی معروف و محبوب در میان دوستداران شکلات تبدیل کرده است.

( برای مشاهده قیمت تنقلات مختلف از جمله قیمت سوهان و قیمت گز به فروشگاه آجیل خشکبار آجیل چی مراجعه نمایید.)

معرفی شکلات Droste بهترین شکلات خارجی

10. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات Whittaker

شکلات Whittaker یکی دیگر از بهترین برندهایِ شکلات در جهان است که کارخانه‌ی آن در نیوزیلند مستقر است. این کارخانه شکلات‌سازی دانه‌های کاکائو مورد نیاز خود را از کشور غنا تامین می‌کند. تمرکز اصلی Whittaker ساخت شکلات بدون روغن پالم است و این یعنی شکلات‌هایی با مواد باکیفیت و سالم. با این حال قیمت شکلات‌های Whittaker پایین نیست و این برند یکی از برندهای رده بالا و گران‌قیمت محسوب می‌شود. اگرچه طعم آن به قیمتش می‌ارزد!

( برای آشنایی با 19 فایده بی نظیر میوه خشک که نمی دانید! حتما مطلب خواص میوه خشک را مطالعه نمایید.)

معرفی شکلات Whittaker

11. برندهای معروف شکلات: شکلات لیندت اند اشپرونگلی (Lindt & Sprüngli)

لیندت اند اشپرونگلی یک شرکت شکلات‌سازی سوئیسی است که در سال 1845 توسط دیوید اشپرونگلی و پسرش رودولفت اشپرونگلی تاسیس شد. این شرکت به خاطر شکلات‌های باکیفیت خود شناخته شده و از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند. لیندت به خاطر طیف وسیعی از محصولات شکلاتی از جمله شکلات تخته‌ای، ترافل، شکلات میوه‌ای و آجیلی و غیره مشهور است و یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان در نظر گرفته می‌شود.

لیندت بیش از 170 سال است که شکلات‌هایی خوشمزه و باکیفیت تولید می‌کند. ترافل لیندور یکی از مشهورترین محصولات برند لیندت است که طعمی بی‌نظیر دارد. طعم شکلات‌های لیندت فوق‌العاده باکیفیت، خامه‌ای و لذیذ است که آن را یکی از برندهای معروف شکلات دنیا ساخته است.

(جهت اطلاع از قیمت باکس آجیل و قیمت باکس میوه خشک برای هدیه به فروشگاه آجیل سرای آجیل چی مراجعه نمایید.)

معرفی شکلات لیندت اند اشپرونگلی (Lindt & Sprüngli)

12. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات هرشیز (Hershey’s)

هرشیز یکی از نمادین‌ترین و بهترین برندهایِ شکلات در جهان است که به دلیل میراث غنی و محصولات کلاسیک شکلات آمریکایی شناخته می‌شود. این برند در سال 1894 توسط Milton S. Hershey تاسیس شد و با تولید انبوه شکلات‌های مقرون به صرفه و باکیفیت برای عموم، انقلابی در شکلات‌سازی ایجاد کرد.

تعهد این برند به ثبات، نوآوری و دسترسی، جایگاه خود را به عنوان یک نام آشنا تثبیت کرده است و هرشی را به یک رهبر جهانی در صنعت شکلات و بخشی مهم از فرهنگ شکلات در سراسر جهان تبدیل کرده است.

( جهت آشنایی با 26 خاصیت شگفت انگیز سیاه دانه مطلب خواص سیاه دانه  را مطالعه کنید)

معرفی شکلات هرشیز (Hershey’s)

13. برند برتر شکلات جهان: شکلات Amedei

آمدئی که به خاطر شکلات‌های شیک و بی‌عیب و نقص در جهان شهرت دارد، یکی دیگر از بهترین برندهای شکلات در جهان از کشور ایتالیا است. شکلات تلخ‌های آمدئی اغلب از گران‌ترین شکلات‌های جهان است. تعهد به تهیه بهترین دانه‌های کاکائو به طور مستقیم از مزارع، تفاوت طعم شکلات‌های این برند را اثبات می‌کند.

(برای  خرید بادام در انواع مختلف از جمله خرید بادام هندی و خرید بادام درختی به فروشگاه اینترنتی آجیل چی مراجعه نمایید.)

معرفی شکلات Amedei

14. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات کیت کت (Kit Kat)

صحبت از مارک شکلات های معروف که می‌شود، کیت کت را نباید فراموش کرد. کیت کت یک برند شکلات محبوب در جهان است که ابتدا توسط Rowntree’s در بریتانیا در سال 1935 معرفی شد و اکنون توسط شرکت نستله تولید می‌شود. رویکرد نوآورانه این برند شامل طعم‌های متنوع است که سلیقه‌های مختلف را در سراسر جهان تامین می‌کند.

(جهت اطلاع از قیمت پسته اکبری و  قیمت پسته کله قوچی  این آجیل مقوی و پر فایده به فروشگاه آجیل سرای آجیل چی مراجعه نمایید.)

مطالعه بیشتر:
خشکبار چیست: معرفی 10 نوع خشکبار + مهم ترین فواید آن برای سلامتی

معرفی شکلات کیت کت (Kit Kat)

15. بهترین برندهایِ شکلات در جهان: شکلات نوتلا (Nutella)

شهرت نوتلا به خاطر ترکیب فندق خامه‌ای با کاکائوی خالص و خوشمزه است. نوتلا محصولی از شرکت ایتالیایی فررو است که در سال 1964 تولید شد و به سرعت محبوب شد. طعم منحصربفرد و ترکیبات باکیفیت، نوتلا را در سراسر جهان محبوب ساخته است و اکنون نوتلا به عنوان یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان شناخته می‌شود.

( با فواید شگفت انگیز هسته زردآلو آشنا هستید! حتما مطلب خواص هسته زردآلو را بخوانید)

معرفی شکلات نوتلا (Nutella)

16. برندهای معروف شکلات دنیا: شکلات توبلرون (Toblerone)

توبلرون یک شرکت شکلات‌سازی سوئیسی است که در سال 1908 توسط تئودور توبلر تاسیس شد. این شرکت به خاطر شکلات‌های مثلثی منحصربفرد خود که ترکیبی از شکلات شیری، عسل و بادام است، شهرت دارد. جدا از طعم و کیفیت بی‌نظیر این شکلات، قیمت شکلات‌های توبلرون نیز بصرفه است. این برند ثابت کرده است که شکلات باکیفیت همیشه نباید گران باشد.

( برای مشاهده قیمت تخمه با بهترین کیفیت در انواع مختلف و خرید تخمه جابانی به فروشگاه اینترنتی یا حضوری آجیل چی سری بزنید)

معرفی شکلات توبلرون (Toblerone)

17. بهترین برندهایِ شکلات در جهان: شکلات گلکسی (Galaxy)

گلکسی یکی دیگر از برندهای معروف شکلات خارجی است که به دلیل بافت فوق‌العاده نرم و خامه‌ای مشهور است. این برند در سال 1960 توسط شرکت مارس راه‌اندازی شد و در مدتی کوتاه محبوبیت خود را به دست آورد. تعهد این برند به استفاده از مواد باکیفیت از جمله کاکائوی خالص و تولید محصولات متنوع آن را به یکی از محبوب‌ترین و بهترین برندهای شکلات در جهان ساخته است.

( جهت اطلاع از 12 خاصیت فوق العاده بادام برزیلی حتما مطلب خواص بادام برزیلی را بخوانید)

معرفی شکلات گلکسی (Galaxy)

18. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات اسنیکرز (Snickers)

اسنیکرز را می‌توان به عنوان بهترین برند شکلات خارجی در ایران معرفی کرد. شکلات‌های اسنیکرز از ترکیب جذاب نوقا، کارامل، بادام زمینی و شکلات شیری به دست می‌آید و طعمی لذت‌بخش دارد. این برند در سال 1930 توسط شرکت مارس راه‌اندازی شد و به سرعت در سطح جهانی محبوبیت یافت. ترکیب متمایز مواد تشکیل دهنده، همراه با کیفیت ثابت Snickers را به یکی از کالاهای اصلی در صنعت شکلات و یکی از پرفروش‌ترین و بهترین برندهایِ شکلات در جهان تبدیل کرده است.

( برای مشاهده قیمت تخمه با بهترین کیفیت در انواع مختلف و خرید تخمه جابانی به فروشگاه اینترنتی یا حضوری آجیل چی سری بزنید)

معرفی شکلات اسنیکرز (Snickers)

19. برندهای معروف شکلات خارجی: شکلات اولکر (Ulker)

اولکر یک برند شکلات ترکیه‌ای است که در سال 1944 تاسیس شده و به دلیل ارائه‌ی محصولات باکیفیت و متنوع به یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان تبدیل شده است. محصولات Ülker از شکلات‌های شیری کلاسیک تا شکلات‌های مدرن و مبتکرانه را شامل می‌شود و به دلیل طعم و مزه‌ی فوق‌العاده بسیار محبوبیت دارد.

( جهت آشنایی با 11 آجیل مفید برای افزایش میل جنسی مطلب بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی را بخوانید.)

معرفی شکلات اولکر (Ulker)

20. بهترین برند شکلات خارجی در ایران: شکلات نستله (Nestle)

نستله یک شرکت سوئیسی چندملیتی غذا و نوشیدنی است که در سال 1866 توسط هنری نستله تاسیس شد. این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات شکلاتی از جمله شکلات تخته‌ای، میوه‌ای، آجیلی و غیره تولید می‌کند. محبوب‌ترین برندهای شکلات نستله عبارتند از کیت کت، شکلات شیری نستله، ویفر تخته‌ای با روکش شکلات و غیره. نستله مالک برندهای معروف شکلات مانند Wonka، Crunch و Butterfinger نیز هست.

(برای مشاهده قیمت گردو در مدل های  مختلف به آجیل چی مراجعه نمایید.)

معرفی شکلات نستله (Nestle)

21. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات کوت دور (Cote d’or)

کوت دور یک برند معتبر بلژیکی است که در سال 1883 تاسیس شده و به خاطر تولید محصولاتی باکیفیت و خوشمزه شهرت یافته است. این برند بلژیکی برای تولید شکلات‌های خود از دانه‌های کاکائوی درجه یک و مواد باکیفیت استفاده می‌کند. کوت دور انواع شکلات‌های کلاسیک، پرالین و محصولات ویژه را ارائه می‌دهد که در بسته‌بندی‌های جذاب قرار داده می‌شوند.

(برای مشاهده قیمت و خرید کره آجیل در مدل های مختلف به فروشگاه اینترنتی آجیل چی سری بزنید.)

معرفی شکلات کوت دور (Cote d’or)

22. بهترین برندهایِ شکلات در جهان: شکلات میلکا (Milka)

یکی دیگر از برندهای معروف در لیست شکلات های خارجی معروف، میلکا است. میلکا محصولات شکلاتی متنوعی با طعم‌های مختلف از جمله شکلات سفید، فندق و غیره ارائه می‌دهد.

میلکا یک برند معروف شکلات سوئیسی است که به خاطر شکلات شیری یکدست و خامه‌ای و بسته‌بندی نمادین بنفش خود شناخته می‌شود. بین برند در سال 1901 توسط گروه غذایی Kraft معرفی شد و با استفاده از شیر گاوهای کوه آلپ، شکلات شیری‌هایی با طعم بی‌نظیر تولید می‌کند. برند میلکا در بین علاقمندان به شکلات، به عنوان یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان شناخته می‌شود.

( می دانید 8 مغز مناسب برای عضله‌سازی ورزشکاران چیست؟ حتما مطلب بهترین آجیل برای بدنسازی را مطالعه نمایید.)

معرفی شکلات میلکا (Milka)

23. برند برتر شکلات جهان: شکلات گودیوا (Godiva)

یکی دیگر از بهترین برندهای شکلات در جهان برند بلژیکی گودیوا است که توسط جوزف درپس در سال 1926 تاسیس شد. این شرکت به خاطر محصولات شکلاتی لوکس خود از جمله ترافل شکلاتی، شکلات میوه‌ای و آجیلی و غیره معروف است. گودیوا همچنین هدایای شکلاتی متنوعی نیز تولید می‌کند.

(جهت اطلاع از قیمت فندق ماکادمیا و قیمت مغز فندق این آجیل مقوی و پر فایده به فروشگاه آجیل سرای آجیل چی مراجعه نمایید.)

معرفی شکلات گودیوا (Godiva)

24. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات Jacques Genin

برند Jacques Genin یک برند معتبر شکلات فرانسوی است که به خاطر کیفیت استثنایی و شکلات‌های خوشمزه و جذابش شهرت یافته است. این برند توسط استاد شکلات‌ساز Jacques Genin تاسیش شده که با بهترین مواد اولیه و توجه به جزئیات، شکلات‌هایی دست‌ساز و لوکس می‌سازد. شکلات‌های Jacques Genin با طعم‌های جذاب خود متمایز می‌شوند و این برند به عنوان یکی از برندهای معروف شکلات است که هنر و پیچیدگی شکلات‌های فرانسوی را تجسم می‌دهد.

( جهت آشنایی با 29 خاصیت شگفت انگیز زعفران بر سلامتی حتما مطلب خواص زعفران را مطالعه نمایید)

معرفی شکلات Jacques Genin

25. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات Richart

خانواده‌ی ریچارت ساخت شکلات‌های لذیذ و ماکارون‌های فرانسوی را در شهر لیون فرانسه در سال 1925 آغاز کردند و به مرور به یکی از بهترین برندهایِ شکلات در جهان تبدیل شدند. این شرکت شکلات‌سازی مورد تحسین‌های زیادی قرار گرفت و در مجموع 7 بار نشان Ruban Bleu، معتبرترین قناد فرانسه را دریافت کرد.

مطالعه بیشتر:
بهترین آجیل برای چاقی صورت: 5 آجیل مفید برای پرشدن صورت + زمان مصرف

( برای آشنایی با فواید بی نظیر قهوه بر سلامتی حتما مطلب خواص قهوه را مطالعه نمایید.)

معرفی شکلات Richart

26. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات Teuscher

برند Teuscher که مجله نشنال جئوگرافیک آن را به عنوان برند برتر شکلات جهان معرفی کرده، یک شرکت سوئیسی مستقر در زوریخ است که با بیش از 70 سال سابقه‌ی فعالیت، محصولاتی خوشمزه و باکیفیت ارائه می‌دهد. شکلات‌ Teuscher از ترکیب گران‌ترین مواد طبیعی با یکدیگر از جمله بهترین آجیل، میوه، کاکائو و سایر مواد طبیعی و بدون افزودن مواد نگهدارنده، مواد شیمیایی یا افزودنی تهیه می‌شود.

( اگر قصد خرید میوه خشک با کیفیت و خوشمزه را دارید برای مشاهده قیمت میوه خشک مخلوط و خرید به آجیل و خشکبار آجیل چی مراجعه نمایید.)

معرفی شکلات Teuscher

27. بهترین برند شکلات خارجی در ایران: شکلات Valrhona

نام والرونا (Valrhona) از دره‌ی رون (Rhone) فرانسه می‌آید و این برند شکلات‌سازی از سال 1922 به تولید شکلات پوششی می‌پردازد. شرکت شکلات‌سازی والرونا که یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان شناخته می‌شود، دانه‌های کاکائوی مورد استفاده خود را مستقیما از مزارع آمریکای جنوبی، اقیانوس آرام و کارائیب خریداری می‌کند.

( برای اطلاع از قیمت انجیر خشک مرغوب و قیمت خرما حتما به شعب فیزیکی و یا فروشگاه اینترنتی آجیل سرای آجیل چی مراجعه نمایید)

معرفی شکلات Valrhona

28. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات Russell Stover

شکلات Russell Stover یکی دیگر از برندهای معروف شکلات دنیا در آمریکا است که به دلیل سنت غنی شکلات‌های دست‌ساز و شیرینی‌های باکیفیت شناخته می‌شود. این برند فعالیت خود را از سال 1923 آغاز کرده و شکلات‌هایی مناسب هدیه تولید می‌کند. این برند بر کیفیت تاکید دارد و از مواد اولیه درجه یک برای تولید شکلات‌های خود استفاده می‌کند.

( برای آشنایی با 32 فایده بی‌نظیر عسل حتما مطلب خواص عسل را مطالعه نمایید)

معرفی شکلات Russell Stover

29. برندهای معروف شکلات: شکلات Ritter Sport

ریتر اشپارت یک برند معروف آلمانی است که به خاطر شکلات‌های باکیفیت و خوشمزه با شکل مربعی جذاب ان شناخته می‌شود. این برند در سال 1912 توسط آلفرد ریتر و کلارا ریتر تاسیس شد و یک نوآوری در صنعت شکلات ایجاد کرد. ترکیبی از کیفیت ممتاز، طعم‌های منحصربه‌فرد و مسئولیت‌پذیری نسبت به محیط‌زیست باعث شده است ریتر اشپارت به عنوان یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان، شهرت جهانی داشته باشد.

( برای اطلاع از 7 آجیل مفید برای سلامت جنین حتما مطلب بهترین آجیل‌ برای زنان باردار را مطالعه نمایید)

معرفی شکلات Ritter Sport

30. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات کیندر (Kinder)

کیندر یک برند شکلاتی محبوب در سراسر جهان است. این برند توسط غول شکلات‌سازی ایتالیایی فررو در سال 1968 تاسیس شد و به نمادی از شادی و لذت تبدیل گشت. کیندر طیف وسیعی از محصولات تخم‌مرغی Kinder Surprise، Kinder Bueno و شکلات بار را تولید می‌کند. تاکید این برند بر استفاده از مواد اولیه باکیفیت و ایجاد محصولات سرگرم‌کننده و نوآورانه است که کیندر را برای خانواده‌ها محبوب ساخته است.

( جهت آشنایی با 20 فایده حیرت آور چلغوز برای زنان و مردان حتما مطلب خواص چلغوز را بخوانید.)

معرفی شکلات کیندر (Kinder)

31. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات تویکس (Twix)

از مارک شکلات های معروف می‌توان به برند تویکس نیز اشاره کرد که از ترکیب بیسکوییت ترد، کارامل نرم و شکلات شیری خوشمزه به محصولی منحصربفرد می‌رسد. برند Twix در سال 1967 معرفی شد و به سرعت محبوبیت پیدا کرد. کیفیت ثابت Twix و توانایی آن در ارائه یک تجربه تنقلات لذت بخش، جایگاه آن را به عنوان یکی از و محبوب‌ترین و بهترین برندهایِ شکلات در جهان تثبیت کرده است.

( از فواید بیشمار گردو پکان مطلعید! برای اطلاع حتما مطلب خواص پکان را بخوانید)

معرفی شکلات تویکس (Twix)

32. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات خارجی روشِن (Roshen)

روشن یک شرکت صنایع غذایی اوکراینی است که از سال 1996 تاسیس شده و نام خود را از نام موسس آن (پترو پروشنکو) گرفته است. این برند به دلیل محصولات باکیفیت و متنوع یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندهای معروف شکلات دنیا شناخته می‌شود.

( برای دانستن 5 آجیل مفید برای پرشدن صورت حتما مطلب بهترین آجیل برای چاقی صورت را مطالعه نمایید.)

معرفی شکلات خارجی روشِن (Roshen)

33. برندهای معروف شکلات دنیا: شکلات هوبی (Hobby)

هوبی یک برند شکلاتی محبوب است که از سال 1970 تولید می‌شود. این برند به دلیل ترکیب غنی از شکلات شیری پر شده با ترکیب منحصربفرد نوقا و کارامل شهرت دارد و بافت جویدنی و خوشمزه آن بسیار جذاب است. جذابیت نوستالژیک، کیفیت بالا و طعم خوشمزه، شکلات Hobby را در دنیای شکلات‌ها متمایز کرده و باعث شده هوبی اکنون یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان باشد.

معرفی شکلات هوبی (Hobby)

34. بهترین مارک شکلات خارجی: شکلات Konti

شرکت Konti یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات قنادی در کشور اوکراین است. این شرکت در سال 1997 تاسیس شد و امروزه یکی از پیشتازان در صنعت شکلات‌سازی است. برند کنتی بیش از 200 محصول مختلف از جمله دسر، شکلات، شیرینی، آب نبات و غیره تولید می‌کند.

معرفی شکلات Konti

35. بهترین برندهای شکلات در جهان: شکلات مرسی (Merci)

مرسی یکی دیگر از برندهای معروف شکلات است که توسط شرکت آلمانی آگوست اشتورک تولید می‌شود. مرسی انواع شکلات مانند شکلات‌های شیری ساده، قهوه، فندقی، شکلات تلخ و غیره را در سبد محصولات خود ارائه می‌دهد.

معرفی شکلات مرسی (Merci)

معرفی بهترین برند شکلات تلخ خارجی

شکلات یکی از تنقلات محبوب در میان همه‌ی افراد است؛ از شکلات‌های سفید و شیری گرفته تا شکلات‌های تلخ که یکی از سالم‌ترین انواع شکلات‌ها هستند. شکلات تلخ فواید سلامتی زیادی به همراه دارد و مصرف منظم آن می‌تواند به کاهش فشار خون و بهبود سلامت قلب کمک کند.

در این مطلب به معرفی بهترین برندهای شکلات در جهان پرداختیم اما اگر طعم تلخ شکلات را بیشتر دوست دارید، احتمالا بخواهید با بهترین برند شکلات تلخ خارجی آشنا شوید. از بهترین برندهای شکلات تلخ خارجی می‌توان به برند Lindt، Ghirardelli، Godiva، برند Côte d’Or، Amadei و Toblerone اشاره کرد.

برندهای معروف شکلات تلخ خارجی

منبع

خرید شکلات

مقالات مرتبط

نظرات